Millainen takuu keittiökalusteillani on?
Kuluttajakaupoissa toimituksen mukana tulee takuukortti. Kortissa on kerrottu tarkemmin tuotteiden takuuajoista. Jos olet kadottanut tilauksesi takuukortin, saat uuden asiakaspalvelustamme.
Millainen takuu on kodinkoneillani?
Kodinkoneilla on maahantuojan myöntämä merkkikohtainen takuu (yleisimmin 2 vuotta). Takuuaika alkaa laitteen toimituspäivästä.
Mitkä ovat takuun voimassaolon ehdot?
Takuu on voimassa määritellyn takuuajan, jos kalustetta tai laitetta on käytetty ja huollettu käyttöohjeen mukaisesti. Koneiden mukana tulee omat ohjeensa ja kalusteista on saatavissa erillinen hoito-, huolto- ja käyttöopas.
Miten toimin takuuaikana, jos kodinkoneessani ilmenee ongelma?
Ole yhteydessä suoraan kyseisen merkin lähimpään valtuutettuun huoltoliikkeeseen tai maahantuojan valtakunnalliseen palveluun.
Aeg / Electrolux
Pääset huoltosivuille tästä linkistä
Siemens
Pääset huoltosivuille tästä linkistä
Lapetek / Limente
Pääset huoltosivuille tästä linkistä
Grohe
Pääset huoltosivuille tästä linkistä
Miten toimin takuuaikana, jos kalusteessani ilmenee ongelma?
Tarvitsemme joitain tietoja, jotta voimme käsitellä mahdollisen reklamaatiotapauksesi nopeasti. Katso valmiiksi takuukortistasi tai esim. toimituksen rahtikirjasta tilausnumerosi. Ota myös kuva virheellisestä tuotteesta sekä laajempi yleiskuva tilasta. Ota yhteys ensisijaisesti omaan myyjääsi/myymälääsi jatkotoimenpiteitä varten.
• Miten saan tilattua suunnitteluajan?
• Miten kalusteiden tilaaminen tapahtuu?
• Miten kalusteet toimitetaan minulle?
• Miten pidän ovipinnat puhtaana?
• Miten huolehdin tasoistani?
• Miten altaat tulisi puhdistaa?
• Miten puhdistan välitilalasit?
• Pitääkö silikoneja huoltaa/uusia?
• Saako Puustellilta ratkaisuja muihinkin kuin keittiötiloihin?
• Saako Puustellilta kalusteita myös kylpyhuoneisiin ja wc-tiloihin?
• Millaisilla mitoilla kalusteita saa ja saako kalusteita erikoismitoilla?